tel
اولین و بزرگترین تولید کننده دسته‌های فلزی تی و جارو در ایران، تولید کننده انواع لوازم نظافتی و الیاف منوفیلامنت

icon ویژگی های یک تی آب جمع کن خوب

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
 احتمالا شما یا برای اولین بار است که به دنبال خرید یک تی آب جمع کن خوب هستید و یا بعد از چند خرید ناموفق تی، حالا قبل از خرید به‌ دنبال آشنایی با ویژگی های این محصولات هستید. اگر می خواهید یک تی آب جمع کن خوب را بشناسید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

انواع تی آب جمع کن

تی ها دارای انواع بسیار زیاد و مختلفی هستند که از برخی از آن ها برای جمع کردن آب و برخی دیگر برای تمیز کردن استفاده می شود. تی آب جمع کن یکی از پرمصرف ترین انواع تی از گذشته تا به امروز است. این تی ها قابلیت جمع کردن آب را از اغلب سطوح و به خصوص سطوح صاف و مسطح را دارد. در ادامه به معرفی انواع تی آب جمع کن می پردازیم

تی آب جمع کن مسطح پلاستیکی
نوع قدیمی و بسیار پرکاربرد تی اب جمع کن این مدل است. این مدل دارای یک تیغه پلاستیکی است که به سطح می چسبد و با کشیده شدن روی سطح آب را با خود هدایت می کند.






تی آب جمع کن دو لبه
این نوع تی ها که امروزه بیشتر از نوع تی یک لبه هوادار دارند با داشتن دو لبه از جنس فوم دارای قدرت بیشتری برای جمع کردن و خشک کردن آب هستند‌. لبه های فومی علاوه بر هدایت آب به دلیل جنس فوم آن ها می توانند مقدار کم آب باقی مانده روی سطح کاشی و سرامیک را به نیز هدایت کنند. 




 

تیغه شیشه پاک کن
شیشه پاک کن ها نیز نوعی تیغه آب جمع کن هستند. این تیغه ها علاوه بر جمع کردن آب از روی شیشه ها می توانند، شیشه ها را به خوبی تمیز کنند. در حقیقت تیغه های شیشه پاک کن با جمع کردن کامل آب از روی شیشه و باقی نگذاشتن رد تیغه و یا قطرات آب، شما را از تمیز کردن شیشه ها با انواع دستمال نجات می دهد.
ویژگی هایی که باید یک تی آب جمع کن داشته باشد



مهمترین ویژگی یک تی آب جمع کن خوب، کاملا صاف و مسطح بودن سطح تیغه آن است، این امر به خصوص اگر قصد خرید تیغه های یک لبه را دارید اهمیت پیدا می کند. صاف نبودن تیغه باعث می شود در زمان جمع کردن آب تیغه به خوبی روی سطح نچسبد و در قسمت هایی که با کاشی فاصله افتاده است آب باقی بماند. این موضوع زحمت شما را دو چندان خواهد کرد. امر دیگر جنس خوب تیغه و فوم است. گاهی دیده شده که در برخی آب جمع کن جنس بد پلاستیک یا فوم باعث شده که بعد از مدتی رد سیاهی پلاستیک یا فوم روی کاشی و سرامیک باقی بماند. در این موارد طول عمر تی کاهش پیدا کرده و آب نیز به خوبی جمع نمی شود.
از مهمترین ویژگی های دیگر یک تی آب جمع کن خوب می توان به عدم جذب آب در آن اشاره کرد. جذب آب و خیس شدن تی از جمع کردن و هدایت آب به یک سمت جلوگیری می کند. شاید برایتان سوال باشد که در زمان خرید از کجا این ویژگی‌ ها را تشخیص دهیم. باید بگوییم که تنها راه شما خرید از برندهای معتبر موجود در بازار است. در غیر این صورت مجبور به آزمون و خطا هستید. ریسک نکنید و از برند معتبر و توصیه شده توسط دیگران از جمله برند رویال پلاس خرید نمایید.

دقت در انتخاب دسته تی
در زمان خرید تی آب جمع کن حتما به نوع دسته تی آن نیز دقت کنید. دسته تی باید از جنسی مقاوم باشد که به راحتی دچار شکستن، تا شدن یا زنگ زدگی نگردد. در این میان دسته تی رویال پلاس از نوع فلزی با روکش های پلاستیکی بهترین انتخاب است که علاوه بر مقاومت و طول عمر بالا، از جنس فلز سبک بوده و با داشتن روکش پلاستیک یا رنگ الکترواستاتیک زنگ نمی زند.



جمع بندی
در زمان خرید تی آب جمع کن احتمالا با انواع تی از برندهای مختلف رو به رو می شوید. توصیه می کنیم قبل از مراجعه به بازار و خرید حضوری، ابتدا در اینترنت از طریق سایت های معتبر فروش اینترنتی با برندهای مختلف و نظرات کاربران آشنا شوید. خرید اینترنتی پیشنهاد بسیار خوبی است اما اگر حتی قصد خرید اینترنتی ندارید برای خرید آب جمع کن از اینترنت و فروشگاه های اینترنتی برای انتخاب بهترین تی کمک بگیرید.
 
همراه با گارانتی معتبر
برای مشتریان ساکن تهران
تا ۷روز پس از دریافت
تماس
loading